reklama

sme opaľovali okno v kuchyni

Dali sme cez neho igelit, aby nešiel smrad dovnutra, plus kamera a tuš a ideš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

SME si dali prestavku, bo sme boli unaveni, bo sa to ťažko robilo a smrdelo to. A som chcel spraviť dajake umenie, keď už to mame take efektne nainštalovane, ta som dovnutra dal kameru na stativ a zvonku som sa začal obkreslovať, potom som to všelijak postrihal a hral sa s rychlosťami, žeby to bolo zaujimave a efektne a meditativne (ešte s hudbou dokopy - som do toho nahral spomalenu flautu), žeby sa divak čudoval, abo začal rozmyšlať, abo take dačo.

((video))

Erik Sikora

Erik Sikora

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.eriksikora.com Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéaj tak raz budem prozaikom!

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu